onsdag 2 september 2009

En lättläst bok om en söt hund!


Vilma och Moa passar hunden Rufus åt sin granne Britta. Rufus är världens sötaste hund! Erik vill också hjälpa till att passa Rufus men det får han inte. När Vilma och Moa går på promenad med Rufus rymmer han! Åh nej, vad ska Britta säga! Kommer Vilma och Moa att hitta Rufus? Kan Erik kanske hjälpa till?

Vilma är hundvakt heter boken och är skriven av Cecilia Lidbeck. Boken är jättebra och har mycket fina bilder, den passar om man precis har lärt sig att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar